reklama

Ako podľa mňa vyzerá láska

Často rozoberaná téma, viem.. Ale túto otázku som si položila už veľakrát a premýšľam nad tým, aký je život záhadný. Počas nášho života nám do cesty prinesie toľko ľudí. Náhoda? Osud?Podľa mňa náhody neexistujú a všetko v živote sa deje pre niečo a má svoj význam. Takisto aj každý jeden človek v našom živote, či už naňho spomíname v dobrom alebo v zlom. Či nás ovplyvnil k lepšiemu alebo k horšiemu a trápime sa kvôli nemu. Každý z nás si už určite veľakrát povedal " Keby som toho a toho človeka nikdy v živote nestretol bol by môj život krajší,lepší.. " Ale je to naozaj pravda?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

 

Podľa mňa nie. Každý z tých ľudí nás predsa vždy niečo nové naučí , posunie nás o kúsok vpred, robí nás silnejšími a možno si to ani neuvedomujeme. Každou bolesťou ktorú nám spôsobí nás robí silnejšími a "odolnejšími" voči ďalším zlým ľuďom v našom okolí. Zbavuje nás zaslepenosti a naivity v živote a my si po čase môžme povedať "Vďaka Bohu, že mi život priniesol do cesty aj to zlé, kvôli tomu budem silnejšou osobou s otvorenými očami " .. a práve vtedy, keď si to uvedomíte , príde do Vášho života zrazu niekto taký , o ktorom by ste sa možno nikdy predtým ani neodvážili snívať. Presne tak ako sa to stalo mne a prajem to každému :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz napíšem konkrétny príklad k tejto téme. Stretla som chlapca, pri ktorom som mala pocit, že má ma naozaj rád, naivne som mu naletela a namotala sa naňho. Neuvedomovala som si, že sa so mnou vlastne len zahráva a ja som ho pri tom tak obdivovala, myslela som si že takto to v živote má byť. Ale nemalo... ublížil mi tak, že som prestala veriť všetkým a začala som ubližovať ja im ( čo samozrejme nebolo správne, teraz to už viem.. ale človek sa asi najprv musí poučiť sám , aby pochopil naozaj ) Zrazu, keď som prestala všetko okolo toho riešiť prišiel do môjho života niekto, pri kom naozaj viem čo je to láska. Podľa mňa sa zakladá na mnohých maličkostiach, ktoré si mnohí ani neuvedomujú. Láska nie je len o sladkých rečičkách, o tom ako vám hovorí že ste krásna, kúpi vám drahé hodinky ..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Láska je podľa mňa keď si dôverujete, bojíte sa o seba navzájom, každú voľnú chvíľu chcete byť spolu, rešpektujete sa, doprajete si aj istú slobodu, často sa rozprávate aj o tom o čom sa bežne len tak nehovorí, keď si vážite jeden druhého a dáte mu to najavo nie len slovami, ale aj skutkami, ak to čo robíte robíte hlavne kvôli tomu druhému, nie kvôli sebe, ak sa navzájom podporujete, dodávate si ten pocit lásky.. a kopu ďalších vecí..

Ak stretnete chlapa, ktorý nebude len HOVORIŤ, aby získal čo chce, ale ktorý 
to bude dokazovať vždy drobnosťami ako keď za vami príde hoci len preto že sa necítite dobre a potrebujete objatie, vždy otvorí dvere a počká kým vojdete prvá, vezme vám z rúk tašky aj keď nie sú ťažké, nebude vás upodozrievať, kričať po vás, vzdá sa večera s chlapami v bare len aby mohol byť s vami.... jednoducho , láska je podľa mňa poskladaná z mnohých maličkostí a nestačia len slová. NIE, dobrý chlapi ešte nevymreli. Ak si niekoho takého nájdete, držte si ho :) Diamanty sú dosť cenné na to, aby sa len tak stratili .  

Simona Hudá

Simona Hudá

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá študentka ktorá veľa premýšľa a chce sa so svojimi myšlienkami podeliť s inými . Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu