reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Hudá

Simona Hudá

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladá študentka ktorá veľa premýšľa a chce sa so svojimi myšlienkami podeliť s inými . Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Ako podľa mňa vyzerá láska

Simona Hudá

Ako podľa mňa vyzerá láska

Často rozoberaná téma, viem.. Ale túto otázku som si položila už veľakrát a premýšľam nad tým, aký je život záhadný. Počas nášho života nám do cesty prinesie toľko ľudí. Náhoda? Osud?Podľa mňa náhody neexistujú a všetko v živote sa deje pre niečo a má svoj význam. Takisto aj každý jeden človek v našom živote, či už naňho spomíname v dobrom alebo v zlom. Či nás ovplyvnil k lepšiemu alebo k horšiemu a trápime sa kvôli nemu. Každý z nás si už určite veľakrát povedal " Keby som toho a toho človeka nikdy v živote nestretol bol by môj život krajší,lepší.. " Ale je to naozaj pravda?

  • 6. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu